torsdag 28 juni 2012

Finfina fräna grejer från frank form

Torsdagen har spenderats på det tempererade utebadet igen, härligt med sommarkänslan!! Lillebror fick en kompis med sig och det gillas. Mer soltid för mamman då.
Innan badet blev det lite torsdagsträning, intervaller på crosstrainern i 20 min, diverse arm/axelövningar samt plankor på balansboll. Det fick räcka!!

Sen grillades det lite hamburgare/kött/korv med sambons syster och man + barn. Tacksam för att vi börjat umgås men hade en hemsk dröm inatt!! Jag tog med deras minsta underbara lilla kille till Stockholm på ett besök men glömde bort att jag hade honom med och åkte hem utan honom för att sen vakna i PANIK!!! Jag glömde honom i Sthlm, herregud, hur dålig människa kan man vara?? Hade sen svårt att bli kvitt den känslan under dagen=( Kändes skönt att få krama om honom irl sen.

Har spenderat kvällningen och surfat runt och hittat massor av ögongodis. Eller vad sägs om dessa godingar från www.frankform.se.. barnsligt förtjust i leksaker och härliga färger hade dessa saker gärna fått bo i vårt hem.

plånkslunga

astack ljusstakeklossar

hot rod


stämpel nirvana is my place

Bara att visualisera och se dem hitta en plats i vårt hem=)

Nu skall det mysas med sista semifinalen i fotbollen och i morgon skickar vi lillebror på fotbollscup i Vansbro. Det är mycket fotboll här ibland, men det gillas. Storebror är ju kvar på Öland i några veckor till så det blir barnfritt här över helgen vilket passar grymt bra då det stundar 30-årskalas på lördag kväll. Tror inte jag druckit alkohol sedan ett glas vin på nyårsafton så det kan bli ngt glas på lördag. Får se hur chockad kroppen blir...Min kropp har ju en tendens att känna av minsta lilla socker som tillföres, blir inte pigg som kanske många blir av socker utan oerhört trött... En hemsk känsla.. ngn mer som har samma erfarenhet?

Nä nu fotboll och mys.. Ha en fin kväll, kram



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar