fredag 29 juni 2012

Äntligen fredag

Ja då var det äntligen fredag, även fast jag nästan har fredag varje dag så känns det allt lite bra.

Drog iväg till gymmet i morse i vanlig ordning. Tänkte i bilen upp att jag kanske skulle köra ngn cirkel men fegade ur som vanligt!! 7 min cykeluppvärmning, 20 min crosstrainer intervall och plankor var allt jag gjorde. Blir irriterad på mig själv för att jag inte kliver ur boxen jag parkerat välbefinnandet i....
Ny dag imorgon och nya tag!!

Nu har vi packat väskan för lillebrors cup, klippte honom igår kväll efter hans träning så han skulle vara snygg till discot i morgon kväll. De är ena riktiga hejare på att tjusa tjejerna våra killar.
Förra cupen de var iväg på i innebandy avverkades under valborg. Så de kammade till frisyrerna och drog iväg till brasan i Mora i tron om att de skulle kunna hitta lite tjejer men ack vad de bedrog sig. Riktigt besvikna ringde de upp en av tränarna efter 20 min då de konstaterat att medelåldern låg runt 65 och att de hade vart med lämpligt att ledarna åkt dit och raggat...HAHA=)  Bättre lycka denna gång!

Lars kurbitsfodral

Lite sugen på ett nytt projekt, kliar i fingrarna. Detta gitarrfodral fick svärmors sambo i 50-årspresent. Undrar vad jag skall sätta tänderna i nu? Kanske kan bli ett projekt till söndag då det är ett födelsedagsbarn att fira... Får se om jag skall involvera hans barn också....

Nu är det dags att käka lite lunch här, kebabspett med härlig sallad och massor av vitlöksdressing!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar