söndag 11 november 2012

Uppdatering...

Nu var det ett tag sedan jag var in här... Det är mycket nu!

Clash Of Nation projektet är snart i hamn och endast redovisningen återstår.
Holger projektet är påbörjat med en bra ide så nu skall det byggas monter och sys.... Grymt och galet roligt men stressande och den biten är jag inte bra på. Jag vill ju alltid prestera det allra bästa.

Har dessutom krockat rätt skapligt med bilen för ca två veckor sedan så sömnen är inte helt okej och lite sviter i ryggen men jag lever. Så nu står en ny bil( bättre begagnad) på parkeringen och det är dags att börja köra och släppa rädslan för andra bilar. Missade ju då en hel vecka i skolan pga det då de fick skylta till andra butiker i Orsa och det grämer mig.

Minstingen åkte sedan på halsfluss med hög feber 1 vecka och blev riktigt dålig. 3 av dessa dagar valde jag att prioritera min skola för att de två sista vara hemma och vara med honom. Dålig mamma. Missade då två dagar i skolan.

Träningen då............... Jo den blir inte alls av. Väldigt dumt då min kropp tydligen behöver röra på sig för att fungera. Var ska man få tiden ifrån?
Varför måste man vara så ambitiös?
Varför jämför  man alltid sig med alla andra människor man tycker är så mycket bättre? Varför värderar man alltid sig själv efter det man presterar? Varför har man alltid så galet mycket tankar i huvudet?  
GAHHHHHH....


Jag sitter fast i mitt huvud...
Så nu ska jag ta en promenad och försöka hitta syre och lugn.
Namaste




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar