torsdag 25 oktober 2012

Kontor...




bilderna kommer från mariodearmas.net

Igår visade jag bilder från ett inspirerande hem och idag blev det ett kontor. För visst håller ni med mig?
Tänk att få vakna på morgonen och inse att det var hit man skulle gå för att prestera lite arbete, oj vad många timmar jag skulle bränna här.
Fräscht, ljust och krispigt....

Idag då? Vad händer i mitt liv?
Jo igår brakade ryggen en smula men försöker hålla ihop då vi har modevisningen på lördag och massor av jobb inför den i morgon kväll.Vi lade lite matta till catwalken i gallerian under eftermiddagen men blev långt ifrån klara. Förhoppningsvis har vi några tjejer som fortsätter med den idag.

På min egen lista checkades några punkter av men har några innestående tills idag. Idag blir det nog lite mer datalir och mindre praktiskt och en träningsvända i lugn takt om ryggen tillåter.
Lämnade in min symaskin under gårdagen och den får hämtas idag. 1000:- check på den!!
Tacksamhet över att jag kan skänka den affären lite inkomst och arbete. Sen rekommenderade mannen i butiken att jag ska sy med skinnål när jag ska sy i plast så den ska också köpas in. Längtar sjukt mycket efter att få starta denna produktion av vad jag tror kommer bli grymma grejer....WIHOO!!

Nu kaffekoppen och morgonpigga=) barn..
Ljus&Kärlek
Namaste

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar