tisdag 20 november 2012

Tacksamhet

Jag känner stor tacksamhet över allt jag får vara med om.
Att få äran att komma in på den bästa skolan, att få lära känna 39 st underbara människor och dela deras erfarenheter och upplevelser under två år.
Tre av dessa tjejer delar jag bil med varje dag och kan utbyta tankar,livserfarenheter och hjärtliga skratt med. Tack Ulrika, Sarah och Caroline för att ni steppat in i mitt liv. Ni gör det så mycket rikare.
Tack till min familj för att ni finns omkring mig och stöttar.

Varje dag utvecklas jag, varje dag lär jag känna mitt sanna jag lite bättre. Har t.om vågat mig så långt att jag skall gå en kurs 1-2 december. En kurs i Oneness här- http://www.inspirelife.se/foretag/
Det känns otroligt bra och absolut rätt läge för detta just nu.
Allt är omhändertaget. Namaste.

Hur är det annars då?
Full fart, monterbygge snart klart inför vernissage på torsdag.
Igår var vi på Hjultorget i Insjön och rekade inför att göra ett julskyltningsfönster till
Sportringen den 30 november.
Idag startar det sista projektet för denna termin, kan bli fängslande spännande.

Hoppas ni alla får en bra tisdag Happy People..







Inga kommentarer:

Skicka en kommentar