fredag 16 november 2012

Provskyltning i låda

Redovisning-check.
Projektledningsprov-check.
Börjat bygga monter-check.
Saker börjar betas av på To-Do listan, fler tillkommer.

Jag är tacksam att jag fått möjligheten att gå denna utbildning, jag har kämpat för att komma hit där jag är i livet just nu och jag tänker kämpa vidare.
Kämpa med självkänslan som sviktar ibland och modet att våga.
När jag känner mig vilsen och tvivlet bygger bo i mitt hjärta har jag träffat underbara människor som förstår och ser MIG. Kärlek.

Igår fick vi en uppgift att i en låda göra en skyltning/exponering av saker vi snabbt fick plocka ihop i skolan.
Prestationsångesten tog då tillfället i akt och stegade rakt in i min kropp utan tillåtelse. Kaos.
Jag blev sittandes en lång stund och såg alla andra fixa&dona i sina små lådor men jag bara satt och kände att JAG kan ju ingenting, har ingen feeling och ingen kreativitet.
Sist av alla fick jag sedan ihop något.


Lådan var helt i trä så jag häftade fast ett stort tyg bakom för att få in känslan jag tänkte mig.
Pristagsen är gjorda av björktapet. Resultatet- känns bra, inte lysande.
Kunde vart bättre med mer rekvisita. Samma höjd på alla tallriksstaplar och fler muggar.
Men det känns ändå jag.
Övning ger färdighet.

Idag är det fredag och jag önskar er en härlig kärleksfull fredag...
Alla är ett.
Namaste

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar