fredag 14 september 2012

Projekt skyltdocka

Oj då... en månad har jag nu tillbringat på Entreprenörskolan i Leksand och trivs. Högt tempo och projekten haglar. Peppad till tusen att få använda lite av den kreativiteten jag tror finns inom mig någonstans. Ett av projekten har vart att med hjälp av en skyltdocka gestalta mig själv. Så kul. Hade nog en ganska klar bild från början vart jag ville och vi får se om slutresultatet blir bra om inte bättre.


                                          
                                           

Ja, han har taggtråd runt sitt stackars huvud vilket representerar mig själv sittandes fast i alla mina tankar, både bra och mindre bra. Jag har textat på baksidan av tröjan likadant som den tatueringen jag har på kroppen. Det är en manlig skyltdocka då jag aldrig känt mig speciellt kvinnlig och han är svartklädd då jag kände att det var inte kläderna man som ska vara fokus utan andra detaljer. Han skall få sitta på två lastpallar jag svartmålat och sen skall andra saker få tillkomma. Ni skall få se resultatet sedan... 28 september skall vi ha vernissage...

Nu skall jag snart bege mig till Leksand igen för ännu en dag fylld av inspo. Idag är det butikskommunikation som står på schemat och ett besök i Borlänge och centrumföreningen där då vi skall anordna ett jippo tillsammans med dem, kul kul...

Nä ha en grymt trevlig fredag gott folk..
Tack å Hej

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar