måndag 24 september 2012

MÅÅÅÅÅÅÅÅNDAG...


Ny vecka och nya möjligheter, ut med det gamla och in med det nya. 
Det förflutna och framtiden existerar samtidigt som ett ögonblick. Detta är svårt för den mänskliga hjärnan att förstå men är ändå ett faktum.
Att uppnå personlig frihet är att leva i nuet. Du har bara nuet att leva i.
Detta skall jag tänka på idag.....

Helgen har vart tuff med storrensning av förråd och en tippenvända samt ihopmontering av byrå från Ikea som jag i all hast köpte i fredags för att ha någonstans att förvara Lowes kläder. Det blev en Tarva. Nu skall furun in=)





Den matchar barnens nybyggda sänggavlar av plank som vi fixade till i torsdags.. doftar gott med trä i deras rum nu. Då blir man glad i kroppen. 
Sen fixade jag till en text i hallen också som passade finemang.



På fredag denna vecka skall skyltdockan "JAG" vara klar och jag har ju som sagt en manlig docka sittandes på svartmålade lastpallar. Bredvid dockan skall en liten vitmålad bräda ligga med mitt livspussel och några grejer som jag tycker representerar mig så igår försökte jag få ihop detta på något sätt. Det var svårt, blev inte riktigt nöjd och det hinner ändra sig många gånger innan fredag. Första gången jag försökt med något sådant... Detta är lite hur jag tänkt.

Legogubbar, BRIO-leksaker och SuperMario är ju jag i en box liksom samt det svartsprejade pusselbitarna som fösöker samsas i mitt liv...


Nu ni kära godingar skall duschen gästas och hårfärgen sköljas ut som sitter i mitt huvud..

Önskar er en grym måndag=)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar