söndag 1 juli 2012

Härlig söndag..

Oj Oj Oj vad min kropp känns idag. Axlarna och benen gör ont.... Träningen utfördes igår förmiddag som beräknat med en del nya övningar vilket jag absolut känner idag.. Bl.a bänkpress som jag aldrig provat förut, herregud vad jag inte är stark. Men skam den som ger sig. Har satt ett mål att nå inom några veckor. Sambon var med och hjälpte till med teknik vilket var behövligt då det till en början var rätt vingligt. Sen cyklade vi fram och tillbaka till födelsedagskalaset vilket gav ungefär 1,5 mil på cykel. Köpte ny cykel förra året och tokgillar den.



min fina







Idag blev det sovmorgon ända till kl 9 och sen mysfrukost med egengjord räkröra och kokt ägg,mums. Nu slappas det för fullt och kanske blir det en vända till gymmet lite senare men då enbart lite lugnt cyklande, vi får se om andan faller på. Har ju ett till kalas att besöka idag då sambons systers man E firar idag med massa godsaker som kan vara svåra att motstå.
Kan bli en sockerdag idag, vet dock att jag kommer få sota för det de nästkommande dagarna. Äter socker ungefär en gång i månaden och dagarna efteråt är jobbiga men har ännu inte lyckats stå tillbaka då suget vart stort!! Jag vet att ger jag mig f-n på det så är jag rätt viljestark. 
Lyckades den 19 juni 2011 bryta de sista cigaretterna jag hade i paketet och sluta röka efter 23 års rökning(med undantag för graviditeter och amning)... Så galet bra gjort av mig! Men socker vill jag väl inte sluta riktigt med antar jag även fast jag vet att det är gift för kroppen.

Önskar er en härlig söndag med ett gäng bilder som jag hittade i min mobil. Tyvärr vet jag inte vart de kom ifrån men jag flyttar gärna in... 





  

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar