måndag 25 juni 2012

Måååååndag.....

Gympasset avklarat, kanske kan bli en promenad till kvällningen också om viljan finns där!
Träningen idag bestod av cykel -7 min  som uppvärmning, crosstrainer- 20 min intervaller, 10 min trappmaskin, 10 min rodd och som avslutning lite plankor. Allt utfört i snyggaste gymtröjan=)
                             

may the force be with you....
Nu skall vi se vad resten av dagen har att erbjuda förutom regn, regn och åter regn. Men då kan man ju passa på att med gott samvete parkera i soffan och surfa efter finfina saker som skulle passa i mitt framtida hem! Drömmen är en gammal svartmålad lada att bo i, har allt ritat och klart i mitt huvud!!
Just nu lever vi ju 4 stycken i 2 rum och kök så liiiite trångt känns det ibland. Man får plocka grejer hela tiden då det lätt upplevs stökigt när det är trångt. Och jag är ju en manisk pedant så det rimmar illa kan ni tro. Det är verkligen ngt jag har att jobba med, släppa att saker måste göras på mitt vis. Tex att bädda sängen, vill ha det på ett visst sätt annars "kliar" det i kroppen av obehag.. Eller de vikta handdukarna på toaletten, inga kanter får synas! Vem ser det då förutom jag? Det tar mycket tid och energi att fokusera så mycket på detaljer hela tiden! Tavlor som hänger snett, gahhhhh.... SLÄPP!!! 

Muuto har en hel del sjyssta saker som helt klart skulle platsa fint i vårt hem. Dessa stolar är ju helt awesome samt lampan och pepparkvarnarna som påminner om mina brioleksaker. Blundar och ser framför mig hur dessa placeras i vårt kommande hem=)


Stol från Raw serien, känns så skulpturell i sitt utförande.

Wood-lampa! Grym

Raw-pall

Och dessa PLUS-pepparkvarnar, som leksaker..








Färgglada lekfulla prylar gör mig glad i hjärtat, kanske därför brioleksaker, lego och pez-dispensrar gillas stort av migoch pryder vårt hem. Barnen brukar säga det att jag måste vara den enda mamman som fortfarande önskar mig leksaker i present. Ja men då får det väl vara så då...  Barnasinnet i behåll..

Kram på er

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar