lördag 9 november 2013

snart vinter och mycket som händer...

Sommaren har passerat och snart är vintern här. 
Helt ärligt har det vart en av de bästa somrarna i mitt liv. Jag har vuxit som människa och mår bättre än någonsin. Jag har träffat människor som verkligen har funnit en plats i mitt hjärta och fått vara med om saker som fått mig att förstå att jag hittat hem. 
Vilken resa detta har varit och den är inte slut än, jag har mycket att se fram emot.
Mycket att lära och fortsätta jobba med.

Sista veckan i maj nästa år tar jag examen.
Och första veckan i maj kommer mitt tredje barn och mitt och Mats första tillsammans....

Inte planerat men så galet välkommet. Nu hoppas jag bara att jag och magen kommer att må bra hela tiden ut så att jag orkar. Ett examensprojekt skall färdigställas till maj 2014 och även om jag i princip har bestämt vad jag skall göra är det grymt mycket jobb. Men också roligt!!!
Ni kommer få följa det här på bloggen, spännande spännande...

Vi har för tillfället i skolan LIA(praktik) och såklart har jag vart på Norrgården även denna gång och har en vecka kvar av 8 veckor totalt. Trivs så bra där men tyvärr har ryggen kraschat igen, en blandning av graviditet och en rejäl inflammation i ländryggen. detta gör att jag klarar i princip att stå 20 min åt gången bara innan jag måste lägga mig ned i en halvtimme. Inte optimalt!!!!!
Nog om det, krämpor är inte så jävla intressant att läsa om.
Nu väntar en kopp te och insupandet av en grymt bra tidning.



Ha en underbar novemberlördag.
Kram








Inga kommentarer:

Skicka en kommentar