lördag 8 juni 2013

mitt lördagsmys

God morgon.
Studenten avklarad och nu väntar en ny dag. En dag full av lördagsmys.
Fick med mig både en gammal stol och en stubbe hem.

Stolen skall slipas lite lätt och få ny färg då den under många år stått ute och fryst. 
Det är en julklapp jag fick när jag var ungefär 10. Då stod den bredvid min säng på julaftonens morgon. Jag tyckte den var superfin och nu har den hittat tillbaka till mitt hem. HÄRLIGT.
Resultat kommer sedan.

Stubben står på balkongen just nu men skall nog slipas och målas den med. Jag låter den ide´n få gro lite innan jag gör något. 

Hittade en charmig lampa när jag surfade runt lite bloggmissbrukare som man är. 
Visst är den härlig?
Den finns hos Elisabeth Heltoft och hittades via Yvonne Kone 



Bild från Faye Toogood
Även denna kopp har jag stött på via olika medier och skulle gärna se på mitt bord med lite kaffe i.
Helt underbar i sin enkelhet och har designats av Faye Toogood.

Idag då?
Ja just nu lyser solen och det hade vart gött att få njuta av den lite men har hört att det skulle bli regn så jag planerar annat lördagsmys och hoppas få pressa i solen en annan dag.

Just nu njuts det av kaffe, fågelkvitter och nya Residence.. Tack för livet.

Kram 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar