torsdag 13 juni 2013

harmoni

harmoni är ett fint ord men vad innebär det? Det liksom svänger om det ordet, det är bra energi i det.

För att kunna uppleva harmoni i våra liv så är det viktigt
att vi ser till så att tillvaron är i balans.
Om man har någon svaghet så är det viktigt att
försöka stärka och balansera upp den.
Vi blir ju aldrig starkare än vår svagaste länk


Just nu känner jag harmoni.


Har fått vara en del av den bästa Norrgården Inredning&Design. 

Att få vara kreativ och få utlopp för allt som bubblar i huvudet. 
Möta människor som berikar mitt liv oerhört med klokhet och erfarenheter.
Som ger en oerhörd energi tillbaka och får mig att tro på mig själv och att kanske har jag ett "öga" för det visuella.Tacksamhet.Kärlek.

Men hur gick det med min gamla stol då?

Jo nu har den en grym kopparfinish och blev så galet bra.
den pryder nu vårt sovrum/vardagsrum/kontor/biosalong.... 
Vad tycker ni?





Lite mindre bra bild men ack så bra feeling. Namaste.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar