söndag 21 april 2013

ÄNTLIGEN!!!

Ja så känns det!
Vi bor ju som ni kanske vet på små charmiga 62kvm vilket gör att man vill liksom ha mer luft.. Det kan bli svårt att andas här ibland och allra helst då i vårt vardagsrum/sovrum..
Det har vart och är fortfarande på två väggar den allra hemskaste ljuslila.. Den färgen äter upp allt syre och ljus så man blir lätt yr i huvudet.
Men igår morse så fick jag nog och började jag med en vägg, rev bort allt, har spacklat, slipat och målat VITT..
Spackla går väl bra men att slipa är det värsta då jag och slipdammet inte är så goda vänner.. Alltså hur f-n kan det leta sig in överallt??
Men nu är iaf en vägg vit och tapet köpt till kortväggen.. Sen återstår en till vägg som också skall bli vit. Känns så sjukt bra i kroppen, äntligen efter snart 4 år...
Skulle gärna vilja smälla upp tapeten nu för att få se om de vill bli lika bra som jag tror det kan bli...

Nu skall jag iallafall njuta solen en stund...
Kramar till er..



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar