fredag 8 mars 2013

livets små underliga hopp

Ja ibland blir det bara. Utan eftertanke men på känsla. Och resultatet? Galet bra!

Vi har alltså en till LIA- period som väntar och min tanke var Göteborg.
I Göteborg finns det mycket att välja på och IKEA var ett av valen tillsammans med många andra goda kreativa alternativ. Men vad hände?
Jo jag gick på känslan, följde hjärtat och drämde iväg en ansökan till Norrgården Inredning och Design här i stan. En butik som jag gillar skarpt och som har en skön atmosfär.... Och idag var jag där och blev förälskad, ja så kändes det. Ville inte gå därifrån. Härliga människor.
Så nu blir det LIA i Falun. Och om jag förstår rätt så blir det lite utmaningar... Och möjligheter. Och tokroligt.

Härlig fredag på er..
Namaste

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar