torsdag 7 februari 2013

Härliga mysfiltar

Kan man få för många mysfiltar? Känns som det är detsamma som kuddar. De bara dyker upp när man minsta anar det överallt och ropar mitt namn. De vill flytta hem till soffan och förgylla min vardag. Värma mig när jag fryser eller bara ligga där och vara snygga... Många favoriter finns det och hos oss är det Eivor från Ikea som ligger mest i soffan. Men jag skulle inte tacka nej till Gunnel här nedanför eller storlien från Pellevävare...
Gunnel pläd från Brita Sweden

Eivor Pläd från Ikea

Squares från Ferm Living

Othello från Klippan

Filt Remix från Ferm Living

Pläd Storlien från Pellavävare


Ullfiltar från Klippan Yllefabrik
Har ni också ett sug efter en mysig filt? Vilken är er favorit?

Ha en mysig torsdagkväll med en härlig filt och en kopp te, pöss på er...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar