söndag 10 februari 2013

En hel helg

Helt slut... Orkar inte ens tänka... Veckan har bara susat fram och jag har kommit fram till att ju äldre man blir desto svårare är det att få in information i huvudet..
Lian går framåt men ryggen tar stryk. Trivs dock riktigt bra och fick t.o.m tillfälle att få jobba några timmar idag vilket jag inte tackade nej till, bra erfarenhet och cash is king!!!

Idag fyller en av mina 4 yngre systrar år, grattis min lilla fis(Sofia) på 30 årsdagen. Vi firade henne igår med pompa å ståt, en tavla samt ett fint dalastajlsarmband var presenterna. Tänk att hon fyllde 30, hur gammal är inte jag då???

En av de andra systrarna har precis köpt hus så det blev till att skapa en inflyttningspresent till de fina och hoppas de skall trivas i varglyan 4.
Presenten bestod av text på canvasduk och tog sin lilla tid och kramp i handen men jag kände mig oerhört glad över slutresultatet och hoppas den kommer glädja dem med...

Ha en härligt skön söndagskväll på er, love



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar