måndag 14 januari 2013

Orientstajling...

På plats i Leksand kl 9.00 imorse för att tillsammans med tre klassisar stajla en del av skolan i tema Orienten...  Laddad till tänderna med både flygande matta samt vattenpipa.
Har hängt runt på loppisar runtomkring hemma för att införskaffa lite rekvisita som kan vara bra att ha i framtiden. Jag vet ju ännu inte vad jag vill bli när jag blivit vuxen så det är ju bäst att vara förberedd.
Gillar orientaliskt tema och vi gjorde vårt bästa med det vi hade att jobba med.



Vi gjorde även ett bord med lite gott och blandat, tallrikar, muggar och såklart vattenpipan.. Väggen bakom kläddes med guldduk och siluetter av typ Taj Mahal...
Bilderna tagna med mobilen och såklart lite sunkiga då allt speglar sig i glaset.

Jag fullkomligt älskar att få rodda om och känna in vad som känns bra och vad som gör sig bra.
Hamnar i ett flow och glömmer bort tid och rum, hällde upp en kopp te klockan 9 imorse och den stod fortfarande kvar orörd kl 12.. Hade liksom inte tid. Känner ni igen er?
Att detta på något sätt skall få bli mitt yrke är jag så tacksam för, att jag tog mig mod till att gå den tilltänkta vägen.
Tack

Namaste

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar