fredag 25 januari 2013

Dag 5 & skyltfönsterdebut


En vecka har passerat. 5 dagar.
Jag trivs. Känner mig levande och njuter av människor.
Har en superb handledare vid namn Jessica. En rak och härlig tjej med mycket energi. Tack för det.
Hon ger mig ett "case" och jag får lösa det efter bästa förmåga.
Dagens case var det lilla skyltfönstret och det tog några timmar men detta är slutresultatet. Känns bra. Känner mig tacksam. Kanske är det så att jag kan? Kanske är det så att jag är på rätt ställe?

Min plan, min känsla är att testa IKEA nästa LIA... Att testa lite olika och se vad som känns rätt, vad som ger bäst feelings....

Ser fram emot nästa vecka...

Ha den härligaste fredagskvällen.

Namaste

3 kommentarer:

  1. Hej! Såg din länk till bloggen förut en dag men har inte haft tid att spana in den...men nu så :) Jag är så glad för din skull, du har verkligen hamnat rätt med din utbildning! Allt gott! *kramar*

    SvaraRadera
    Svar
    1. Men tack fina=) Ja det känns kanon, som att ha hittat hem efter 37 år...
      Kramar tillbaka i massor

      Radera
  2. Underbart Linda! Precis där du ska vara<3 Det här kommer bara bli bra! Kram Sofia

    SvaraRadera