fredag 4 januari 2013

2012 goes 2013

2013.... TILLIT
2012...  Utveckling, förverkligande, känslor, kärlek och framförallt TACKSAMHET<3

Jag ser framåt och tackar för det som vart bakåt, allt jag fått uppleva med alla människor jag mött och som blivit(är) en del av mig.
Jag tackar för mina underbara barn som trots att de fått genomgå mycket är fyllda av kärlek.
Jag tackar för en förstående och kärleksfull sambo som alltid finns där.
Jag tackar mig själv för att jag är den jag är och som det är meningen att jag skall vara. TILLIT.
Jag tackar mina föräldrar för livet.
Kärlek........

Jag ser...




































Bilder som på var och en på sitt sätt ger mig en känsla...
2013, bara en siffra på 365 dagar...och under dessa 365 dagar kommer ofantligt många fantastiska händelser, möten, idéer att utvecklas och formas... Härligt - JAG ÄR REDO!!!
Namaste...




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar