fredag 5 oktober 2012

Frajdäjpaketering

Älskar dessa godingar, design av Alexa Lixfeld.

A24+ Silence Water — Chris Trivizas

Milky by Matija Blagojev/ pinterest

Pinterest

Pinterest

Urban Ears via Pinterest

Massor av finfina förpackningar finns det här i världen. Dessa hittade på Pinterest som är en guldgruva i inspiration. Tänk vad många duktiga människor det finns ute i världen.

Annars då? Min fredag har spenderats på Kupolen i Borlänge.
Från 9.30 till 15.45 har butik efter butik avverkats och synats. Intressant BIG time. Många punkter skulle tänkas på;
Skyltfönster, Entre, Erbjudande, Skyltar, Sortimentsuppbyggnad, Indragare mot vägg, Varuvärd, Belysning, Personal, Kundvarv, Vägen ut-entren från fel håll...  OJ, oj, oj....
Mycket ska man få se innan ögonen trillar ur. Typ 2 min efter öppning i en av butikerna står det en stor stege mitt i vägen( som står kvar hela dagen) full med galgar och kläder så kunderna får gå runt. Konstiga skyltfönster med dockor iklädda vinterjacka men inga skor?? Hur tänkte de då? Alla butiker hade nästan något men den som klarade sig bäst var Jack&Jones. De brukar ha finfina skyltningar och följer upp samma tema i hela butiken samt finaste kassadisken i betong.. VILL-HA...

Måste säga tack till bästa klasskamraterna också för jag trivs med dem allihop. Man blir glad i hjärtat av dem härliga underbara tjejor och 2 killar. Och lärare+LIA-tjej. Tacksamhet.
Lite shopping blev det också- finaste bäddsetet från Hemtex- Jersey Stripe. Gos på hög nivå.

En Kofta fick också följa med i en påse då jag föll för grupptrycket. mina klasskamrater tyckte det stod mitt namn på den. Så då var jag liksom nästan tvungen=)
Nä nu ni är det tack och godnatt för att ladda för en härlig lördag...
Frajdäjkrm på er.
Namaste

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar