torsdag 27 september 2012

Rum 21








Surfade runt på www.rum21.se och hittade massor av ovanstående finheter som med nöje skulle få husera hemma hos oss. Eller vad tycker ni? Den fina postern Folkloric Pear Gul är så galet fin och handen skulle passa perfa till att lära mig rita händer.. Komsi, komsi hem till mig.

Idag har textning samt skisslära stått på schemat å det var lättare sagt än gjort att få det snyggt... Texta uppifrån och ned har man alltid gjort men nu du skall du börja nedifrån... Challenge BIG TIME!!
Öva, öva, öva...
Sen att skissa kräver också övning..

Men min skyltdocka är klar nu iaf, den sista touchen sattes idag och den känns bra. Jag står för den till 100%. Den känns jag så det är väl det som räknas? Min åsikt och att jag har gett allt jag kan.....


Så i morgon är det vernissage efter att vi redovisat vår materiallära.
Jag och Johanna har fått tilldelat oss spik,skruv,plugg och tråd att söka kunskap om och redovisa det på ett bra sätt. Jag fixade lite info på en pall och idag skruva jag i lite olika skruv i pallen också=)

Bilder kommer i morgon på allt detta för nu står tacopaj på bordet och väntar på att få ätas upp...
NOM NOM..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar