söndag 30 september 2012

Plättsöndag och fotboll





Idag har det vart plättsöndag, amerikanska plättar med vanilj/jordgubbsyoghurt som bas.
Dualitvispen har nog vart i min ägo sen 2007 nu och fortfarande gör den mig glad när jag tittar på den. Svart och mjuk som den är....
Efter plättkalaset drog den manliga delen av familjen iväg på fotbollsavslutning och jag har flyttat lite tavlor.
Min fina tavla av Lisa Rinnevou får bo i köket numer och upp på väggen kom den svarta papprörshyllan med lite pocketböcker i på vardagsrumsväggen. Hyllan var tidigare vit och turkos men nu har den hittat sin rätta färg...

Sen har jag vart och tittat till mitt projekt i källaren.. Kan bli bra och kan bli mindre bra... Betong och muttrar blir det iaf=)

Snart är det min tur att ansluta till fotbollen då föräldramatchen ska blåsas igång. De måste ju ha med någon som kan göra lite mål!!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar