lördag 29 september 2012

LIA......

Ja LIA- Lärande I Arbete skall vi ha nästa termin.
En chans att knyta kontakter och se vart man skall i sitt arbetsliv.. Vart man är påväg.
Det är svårt ska ni veta, känns liksom livsavgörande på något sätt. Att vara snabb med att skicka iväg ansökningar och ringa runt, och det ger ångest med stort Å...
Jag är så himla duktig på att skjuta upp sådana saker och mina trevliga klasskamrater är liksom tvärtom är min uppfattning och flera av dem har redan ordnat sina platser. Tokångest!!!

Så nu har jag bannemej vart lika duktig jag med och dragit iväg ansökning till Stadium, IKEA samt Granit... Granit är ju en dröm, tänk att få öppna en sådan i Falun. Vilken framtidsdröm.
Visualisera LINDA!! Tänk på när du vaknar på morgonen och får åka och låsa upp dörren till Faluns första GRANIT-butik... WOW...




Lite goa bilder på Granit inspoo.... mums..

Trevlig Lördag på er alla i höstmörkret, kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar